Menu_klikud.png
Titel:

Tivoli Hotel og Congress Center

Kort Tekst:
"Bentax er gode til at formidle budskabet om værdien i sine produkter og er serviceminded i hele processen. De har nogle dygtige og serviceminded folk, som har en professionel tilgang til kaffe. De udstråler viljen, lysten og ekspertisen til at give en god kaffeoplevelse. De er ærlige og er gode til at lytte og forstå kundens behov. Relationen er personlige og man føler, at man har en samarbejdspartner og ikke blot en leverandør. Bentax har været ærlige i forhold til at finde den rigtige løsning til Tivoli Hotel og har ikke solgt mere end der er behov for. Vi har haft en god og åben dialog.”

- Jesper Poulsen,Food and Beverage Manager, TIVOLI HOTEL & CONGRESS CENTER
Billede1:
Tivoli Hotel og Congress Center
Billede Tekst1:
Thermoplan i Executive Lounge - breakfast buffét
Billede2:
Tivoli Hotel og Congress Center
Billede Tekst2:
Når der serveres kaffe i store mængder foregår det på automatisk udstyr, men i Lobbybaren har man valgt at benytte manuelt udstyr for en ægte håndlavet kaffeoplevelse
Billede3:
Tivoli Hotel og Congress Center
Billede Tekst3:
På Tivoli Hotel vil man vise at man kan serverer kaffe af god kvalitet hver gang
Lang Tekst:

Kaffe i stor stil – med stil

Tivoli Hotel & Congress Center er med sine 679 værelser og plads til 6.000 kongresdeltagere den af vores kunder, som serverer de største mængder kaffe på en enkelt adresse.

Ikke nok med at der skal serveres kaffe for alle hotelgæsterne i restauranter, barer og lounger, så skal der også serveres kaffe til alle kongresdeltagerne, som dagligt deltager i de mange konferencer og events, som afholdes på hotellet.

I tæt samarbejde med Ken Storkøkken, blev der i 2014 skabt kontakt til Jesper Poulsen, som er Food og Beverage Manager på hotellet.


Udgangspunktet for samarbejdet var en grundig behovsanalyse.

Kaffen skulle serveres i Executive Loungen, i restauranter, ved morgenmadsbuffeten og som ”pausekaffe” til konferencegæsterne. Alle steder, som hotellet ønskede at tilgodese på bedst mulig vis, således gæsterne fik en rigtig god kaffeoplevelse. Ventetiden skulle være minimal, driftssikkerheden og kvaliteten i top.

Når vi ser tilbage, var det i analysefasen, at succesen for vores samarbejde blev grundlagt. Gennem en åben og ærlig dialog fandt vi sammen frem til hvilket udstyr og hvor mange maskiner, som skulle anskaffes for at imødekomme hotellets – og derved gæsternes behov. Der blev også i denne fase brugt relativt megen tid på at forventningsafstemme det fremtidige samarbejde. Tid som efterfølgende har vist sig godt givet ud.

Løsningen ved Tivoli Hotel er kaffemaskiner fra Thermoplan, kaffebryggere og termobeholdere fra Bunn. Ligesom Tivoli Hotel har fuld serviceaftale på alt udstyr.

LL Maskiner:
Lang Tekst:
Hæderlighed og høj faglighed er de to grundværdier, som Bentax er funderet på. Vores mål er, at det altid afspejles i det produkt, som bliver skabt.

Bliv ringet op 

- udfyld nedenstående kontaktformular og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.




  1. Du skal godkende at vi har og bruger dine data til at kontakter dig. Læs mere her 
Vil du vide mere? Tryk her - så hører du fra os, før end du har drukket din næste kop kaffe
bentax_logo_250

Svenstrup Bane Alle 3 | DK 9230 Svenstrup J | TLF. 9810 3210

Kontrol Rapport
flogo-RGB-HEX-Blk-58
In-Black-34px-R