Tivoli Hotel & Congress Center er med sine 679 værelser og plads til 6.000 kongresdeltagere den af vores kunder, som serverer de største mængder kaffe på en enkelt adresse.
Ikke nok med at der skal serveres kaffe for alle hotelgæsterne i restauranter, barer og lounger, så skal der også serveres kaffe til alle kongresdeltagerne, som dagligt deltager i de mange konferencer og events, som afholdes på hotellet.
I tæt samarbejde med Ken Storkøkken, blev der i 2014 skabt kontakt til Jesper Poulsen, som er Food og Beverage Manager på hotellet.
Udgangspunktet for samarbejdet var en grundig behovsanalyse.
Kaffen skulle serveres i Executive Loungen, i restauranter, ved morgenmadsbuffeten og som ”pausekaffe” til konferencegæsterne. Alle steder, som hotellet ønskede at tilgodese på bedst mulig vis, således gæsterne fik en rigtig god kaffeoplevelse. Ventetiden skulle være minimal, driftssikkerheden og kvaliteten i top.
Når vi ser tilbage, var det i analysefasen, at succesen for vores samarbejde blev grundlagt. Gennem en åben og ærlig dialog fandt vi sammen frem til hvilket udstyr og hvor mange maskiner, som skulle anskaffes for at imødekomme hotellets – og derved gæsternes behov. Der blev også i denne fase brugt relativt megen tid på at forventningsafstemme det fremtidige samarbejde. Tid som efterfølgende har vist sig godt givet ud.
Løsningen ved Tivoli Hotel er kaffemaskiner fra Thermoplan, kaffebryggere og termobeholdere fra Bunn. Ligesom Tivoli Hotel har fuld serviceaftale på alt udstyr.
- udfyld nedenstående kontaktformular og vi vil vende tilbage hurtigst muligt.
|
|